sobota, 18 stycznia 2014

Portfel akcji – raport 18.01.2014

Ostatni tydzień przyniósł nareszcie poprawę nastrojów na naszej giełdzie. WIG20 zaliczył cztery sesje wzrostowe i jedną (piątkową) sesję na minusie. A co tam słychać w moim portfelu ?

Zmieniło się właściwie niewiele, gdyż w dalszym ciągu notuje stratę jednak w porównaniu do poprzedniego tygodnia udało się troszeczkę odrobić. Aktualnie jestem "tylko" 1700 zł w plecy.

 Oto szczegóły mojego portfela:


Quercus


W tym tygodniu najwięcej bo ponad 7% zyskały w moim portfelu akcje spółki Quercus. Moja strata na tym walorze zmniejszyła się do ok. 10% od początku wejścia. Jak widać na poniższym wykresie papierek w tym tygodniu zachowywał się całkiem przyzwoicie i odrobił część strat z poprzednich tygodni. Mam nadzieje że ta tendencja utrzyma się na dłużej.

Quercus - w ciągu ostatnich 5 sesji zyskał 7%
  

Stalexport

W przypadku Stalexportu w dalszym ciągu  pozostajemy w zakresie 2,40 - 2,50. Niestety miniony tydzień nie przyniósł żadnego rozstrzygnięcia. Liczę że łagodna zima, przełoży się na dobre wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2014 roku. Ruch na autostradzie spory jak na styczeń - osobiście jechałem do Krakowa dwa dni temu :)

MCI

Ta spółka coraz bardziej mnie irytuje:( We wtorek piękne wybycie na 9,45 - miała na to wpływ informacja podana przez spółkę o szacowanym zysku za ubiegły rok na poziomie 189 mln złotych - wcześniejsze prognozy zakładały ok 170 mln.  Niestety od środy papier sukcesywnie tracił siłę i zakończył tydzień wynikiem 9,17 zł. 

Kurs akcji MCI w ciągu ubiegłego tygodnia





Brak komentarzy: