wtorek, 14 stycznia 2014

Czy LPP przebije 10 000 zł ? Obstawiam że TAK

LPP to chyba jedna z ciekawszych spółek na naszej giełdzie Charakteryzuje się tym iż rośnie nieprzerwanie od kilku lat i jest najdroższą spółką na warszawskiej giełdzie. Dla jednych to napompowany balon z którego lada moment ma ujść powietrze, inni zaś nie słuchając tych opinii inwestują w ten papier i wychodzą na tym bardzo dobrze.

Osobiście obserwuję te spółkę od dłuższego czasu i miałem z nią nawet krótki epizod - kupiłem 3 sztuki po cenie 6650 zł. Dała mi co nieco zarobić, jednak gdybym jej nie sprzedał byłbym dużo więcej na plusie.

Naczytałem się jednak opinii i komentarzy iż spółka największe wzrosty ma już za sobą i na więcej nie ma co liczyć - no bo przecież nie może rosnąć, rosnąć i rosnąć... No i sprzedałem za "marne 7300 zł" - myślę jednak że będzie tu można jeszcze trochę zarobić.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy akcje LPP dały zarobić ponad 80 %

Byłem zadowolony że udało mi się wyjść i zarobić w krótkim czasie ponad 10%. Wydaje mi się że inwestorzy po prostu mają lekkiego pietra, gdy widzą tak wysoką cenę pojedynczego papieru. Jednak niecałe 2 mln akcji, free float na poziomie niecałych 51 % oraz rewelacyjne wyniki sprzedaży w ostatnich latach spowodowały tak spektakularny wzrost ceny akcji.

Jeszcze całkiem niedawno można było natknąć się na sporo wiele opini że 3000 zł to max i więcej nie będzie, przy ponad 5000 zł mieli w to wchodzić tylko szaleńcy i hazardziści - i jak na tym wyszli ??? :)

W poprzednim roku kurs LPP osiągnął rekordowy poziom 9600 zł/sztukę i w ostatnim czasie obserwujemy korektę, która się po prostu należała. Zobaczymy co będzie dalej i jak to się wszystko skończy.

Właśnie dzisiaj Bank of America/Merrill Lynch wydał rekomendacje z ceną docelową na poziomie 10300zł - po tym komunikacie kurs natychmiast wzrósł i zakończył dzisiejszą sesję na 8850.55 zł +383.55 (+4.53%)

Zachowanie kursu na sesji 14.01.2014
 

To już trzecia rekomendacja z ceną docelową powyżej 10 000zł :
  • Espirito Santo - 10 010 zł
  • DM BZ WBK - 10 817 zł
  • Bank of America/Merrill Lynch - 10 300 zł


Czy wkrótce nastąpi przebicie poziomu 10 000 zł ? 


Wyniki finansowe spółki i ambitne plany na przyszłość zarządu zachęcają do zaufania inwestorów i skłaniają do poważnego zastanowienia nad tym walorem.

Osobiście uważam że przy sprzyjających warunkach i kontynuacji hossy na GPW, spółka LPP na pewno nie zawiedzie swoich inwestorów, tak jak to robi od kilku lat.

Czy uważasz że LPP będzie dalej rosło ??? 

Napisz komentarz!




Brak komentarzy: